Afundidos

Aínda que Ferrol é terra de mariños, parece que escasean políticos que seipan levar un barco.
Estamos fodidos, non levantamos cabeza.
Teño que confesar que pensei que esta lexistaltura era a de Ferrol. Despois de dez anos de esplendor vendo como todas as cidades e pobos, con independencia do seu color político, se desenvolvían a todos os niveis, por estos lares unha manada de borregos que non sabían qué facer co timón do goberno municipal, perdían unha tras outra todas as oportunidades para facer de Ferrol a cidade que todos esperábamos.
A inestabilidade política patolóxica que reina no concello vaise contaxiando de corporación en corporación cuns síntomas que van dende a estupidez absoluta ate a inoperatividade levada ao seu grado máis elevado. Xardíns sen ningún coidado, rúas e aceiras propias de Uganda, talas absurdas, monumentos de debuxos animados, obras ridículas, sentidos de circulación pensados co cú, cascos históricos abandonados, barrios terceiromundistas, metres noutros lares se transformaban as cidades con riadas de inversións.
Ésta é a lexislatura pensei. Nesta nos toca a nós decía sempre. Tivemos mala sorte, pero agora nos toca a nós. Por fin un goberno estable, de esquerdas e serio. Xente de peso específico pensaba para min. A verdade e que o desexaba profundamente. Quería pensar que eso sería así, pero solo era un espexismo.
A rotura deste goberno vainos costar moi caro. Creo que é o peor erro que se podía cometer. É a entrega en bandexa de plata das próximas eleccións á dereita.
O peor de todo é que os barrios menos desenvolvidos como Canido pagarán o pato.

Comentarios

  1. Pués no comparto el título. Hundidos llevamos mucho tiempo y, lo que es peor, sesteando en el lodo del fondo.
    Un gobierno de izquierdas no tiene por qué ser la única alternativa máxime si hablamos de gobiernos municipales dónde se nota más la capacidad de trabajo y la preparación de los que gobiernan que el color de la ideología. Si lo miramos bien, con Franco la ciudad era otra cosa y ni las derechas ni las izquierdas fueron capaces de mejorar lo que había. Al contrario. ¿ Justifica ésto a Franco ?

    Al final va a ser cierto aquéllo de qué " El poder corrompe ".

    ResponderEliminar
  2. Buff, perdona que non te resposte moito, pero é que Franco me da alerxia.

    Nin de coña vou reivindicar a figura máis malévola que pariu a nosa cidade. Chamo únicamente á unidade da esquerda.

    Saúdos e gracias pola túa opinión

    ResponderEliminar
  3. Venga ya, hombre ! Con el tiempo que lleva enterrado no hay miedo de que retoñe.

    Lo que no comparto es ese pensamiento de que sólo la izquierda puede salvar a la ciudad. Tuvo sus oportunidades y ...

    A pesar de todo, voy a mantener mi confianza en el equipo de Irisarri, veo que hay gente capaz y un buen concejal no se hace en año y pico. Falta ver si Yolanda no se comporta como una resentida y si el PP se conecta de una vez a Fenosa para que se les encienda una bombilla en el cerebro.

    Ojalá la ciudad pase a ser lo primero.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Festas de Santa Cruz 2017

Meninas de Canido 2017