Lili

O personaxe de hoxe non ten un apelido composto. Tampouco é un dos pais da Constitución, aínda que fixo polo barrio bastante máis que todos os deputados do congreso xuntos desde a morte do fillodeputa (e que me perdoen as putas) de Franco.
Todos coñecémolo por Lili, pero che xuro que non teño nin idea do seu nome real, e estou seguro que non son o único. Con todo, é unha das poucas persoas vivas que poden presumir de ter unha rúa co seu nome. Asegúroche que el non o fará. É un tipo sinxelo que durante toda a súa vida envorcouse en conseguir que os mozos do barrio se adicaran á súa gran paixón, o fútbol.

Nunca tiven cualidades para ese deporte nin tampouco me gusta a merda que o rodea, pero teño que recoñecer que o laboura que o Club Canido realizou no barrio, con Lili á fronte, foi inmellorable. Què sería dalgúns mozos do barrio sen o Canido e que sería do Canido sen Lili?. Nada.

Lili non pasa polo seu mellor momento de saúde. Os fodidos anos non perdoan.

Non vexo a moitos veciños reivindicando a súa figura. Desde este humilde blog solidarízome con Remedios no seu esforzo diario por devolvelo á vida e me cago nos que se esquecen de quen tanto fixo pola súa. Logo quererán saír na foto cando xa non haxa solución. Un opaiiiiiiii por Lili. Un opa Canido ben forte.

Comentarios